טיולים מאורגנים לדרום אמריקה השוואת מחירים בין 3 חברות טיולים

כשאנחנו מעוניינים לטוס ליעד כזה או אחר ברחבי העולם, עומדים בפנינו מספר אופציות כיצד לעשות זאת. שתי האופציות העיקריות, מן הסתם, הן לעשות את זה באופן עצמאי, בין אם אנחנו טסים לבד ובין אם אנחנו טסים עם בני משפחה או חברים, והאופציה השנייה היא לטוס במסגרת של טיול מאורגן.

אנשים מבוגרים וכן זוגות צעירים עם ילדים, מעדיפים לא פעם את האופציה השנייה, קרי טיול מאורגן ויש לכך סיבות שונות. החל מכך שזה הרבה יותר נוח (בוודאי עבור אנשים מבוגרים) שכן הכל מתוכנן עבורם והם אינם צריכים לעשות דבר, וכלה בכך, שיש אנשים שמתקשים להסתדר במדינות אחרות, לכן הם מעדיפים לא לטייל לבד אלא לטייל בקבוצה עם מדריך, אוטובוס צמוד וכל שאר הדברים שהחברה המארגנת מספקת לפני ובמהלך הטיול.

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב תיירים ישראלים לטיול מאורגן, הוא דרום אמריקה. הן מבוגרים והן צעירים, בוחרים לא פעם באופציה זו, לא רק בגלל הסיבות שציינו אלא גם בגלל סיבות אחרות.

למשל, אם בוחנים כמה עולה טיול לדרום אמריקה באופן פרטי או כמה עולה טיול באופן מאורגן, אז לא פעם מתברר שהרבה יותר משתלם לצאת בטיול מאורגן, בוודאי כזה שכולל מספר מדינות, כמו כן, בגלל הבדלי השפה, התרבות, עצם זה שבמסגרת טיול מאורגן אפשר להגיע אל יעדים בדרום אמריקה שלא תמיד ניתן להגיע בטיול באופן עצמאי, הופך אותו להרבה יותר משתלם.

על סמך מה נקבע אם איזו חברה לצאת

כשאנחנו בוחנים אופציה של טיול לדרום אמריקה עם קבוצה מאורגנת, הרי שיש כמה נקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון:

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את הניסיון והמוניטין של החברה. עד כמה היא מתמחה בתחום, עד כמה המדריכים שלה מנוסים, והאם יש המלצות וחוות דעת חיוביות על המסלולים והטיולים שלה.

שנית, יש לבחון את סוג המסלול שהחברה מציעה. חשוב לציין, כל חברה מציעה מספר אופציות, החל מטיול לדרום אמריקה למדינה ספציפית, טיול לשתי מדינות, שלוש מדינות וכן טיול שכולל חמש מדינות (בדרך כלל מדובר על ברזיל, ארגנטינה, פרו, צ'ילה ובוליביה או אקוודור).

שלישית, יש לבחון את העלויות ואת התנאים, בין אם המסלול כולל ימים חופשיים, האם העלויות כוללות כניסות לכל האתרים ועוד.

ארבע, חשוב לבדוק את סוג הטיול, בין אם זה מבחינת גילאים ובין אם זה לגבי נקודות אחרות, למשל, האם מדובר בטיול רגיל או טיול שמיועד לשומרי מסורת, טיול לנשים בלבד וכדומה.

השוואה בין שלושת חברות טיולים מאורגנים

פגסוס – חברת פגסוס נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום של הטיולים המאורגנים. היא מציעה ללקוחות שלה מגוון רחב של טיולים מאורגנים, כולל טיול ל-5 מדינות, טיולים שמשלבים ארבע ושלוש מדינות, וכן טיולים שכוללים שתי מדינות או מדינה אחת. מדובר באחת החברות היחידות בשוק שמציעות טיולים מאורגנים גם לקולומביה ופנמה. כל הטיולים הם עד 34 מטיילים עם מדריך ישראלי ומקומי, כולל טיסות, בתי מלון, מסעדות, אוטובוס צמוד ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המסלול ונעים בין עשרת אלפים דולר לאלפי דולרים.

החברה הגיאוגרפית – החברה מציעה מגוון טיולים למדינות ספציפיות ביבשת פלוס טיולים ל2-3 מדינות ביחד. הדגש של הטיולים הוא על אתרים ויעדים תיירותיים וכן על שמורות טבע למיניהן. החברה מציעה מדריכים בעלי ניסיון רב פלוס מדריכים מקומיים שמלווים את המטיילים וכמובן כל מה שנדרש בשביל טיול מאורגן לקבוצות מגוונות.

המחיר של הטיולים נע סביב אלפי דולרים, תלוי בסוג הטיול והמסלול.

נתור – החברה נחשבת לאחת הוותיקות בתחום של טיולים מאורגנים. מרבית הטיולים המאורגנים שלה פונים למדינות ספציפיות, כמו ארגנטינה או ברזיל. המחירים נעים סביב אלפי דולרים, תלוי בסוג הטיול ובמשך הזמן שהוא נערך.