טיול לדרום אמריקה המלצות למקומות שחייב להגיע אליהם

הרעיון לספק המלצות למקומות בהם חייבים לבקר בדרום אמריקה וכל זה במאמר אחד, הוא בעייתי. הרי מדובר ביבשת שמכילה מספר מדינות שבכל אחת מהן אפשר למצוא שורה ארוכה של מקומות בהם ניתן לבלות שבועות ארוכים וליהנות מחוויות יוצאות דופן. בכל זאת, אנחנו נציג בפניכם שורה של מקומות במספר מדינות מרכזיות, זאת על מנת שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בצורה נכונה

חשוב לומר, כשבוחנים יעדים בדרום אמריקה, מן הסתם, אלה צריכים להשתלב עם סוג הטיול שאתם רוצים לערוך, האופי שלכם, סגנון החוויה שאתם מחפשים. יש חבר'ה שמעוניינים בעיר לטייל מחוץ לערים הגדולות, לעומת זאת, יש מי שמעדיף את הערים הגדולות והמרכזיות. לכן רצוי להחליט קודם על אופי טיול בדרום אמריקה ולאחר מכן להחליט על היעדים בהם אתם רוצים לטייל. בכל מקרה אנחנו נספק לכם דוגמאות ואפשרויות עבור טיול לדרום אמריקה המלצות שיכולות לעזור לכם בתהליך התכנון.

טיפים לתכנון נכון של הטיול

לפני שנציג מספר המלצות על יעדים פופולאריים, חשוב להציג מספר טיפים שיעזרו לכם בתכנון נכון של הטיול.

טיפ ראשון, תבחרו מסלול שיהיה נכון והגיוני. למשל קו ישיר מצפון לדרום, טיול מעגלי, או כל צורה אחרת שתאפשר לכם להגיע ממקום למקום בצורה נוחה מבלי לחזור על עקבותיכם.

טיפ שני, תבחרו את המסלול על פי תנאי מזג האוויר ועל פי האפשרויות שעומדות לרשותכם מבחינה לוגיסטית.

טיפ שלישי, תבחנו את המקומות לפני בשביל להחליט כמה זמן להשקיע בכל מקום, כמה זמן לשהות בכל יעד ויעד.

מה הם המקומות הכי מומלצים לביקור בדרום אמריקה

ברזיל – אחת משתי המדינות הגדולות של היבשת, ללא ספק מציעה מגוון רחב של מקומות בהם רצוי לבקר. בראשם הערים ריו דה ז'נארו עם החופים המרהיבים והשכונות המיוחדות, מומלץ לבקר כאן בפברואר-מרץ תקופת הקרנבל.

כמו כן, מומלץ לבקר בעיר הגדולה השנייה סאו פאולו, שמציעה אפשרות לגלות את ברזיל האמיתית וכן בצד הברזילאי של מפלי איגוואסו וכן לעשות טיול באמזונס.

ארגנטינה – המדינה השנייה בגודלה בדרום אמריקה. מציעה אפשרויות ייחודיות ובראשן הבירה בואנוס איירס, שם רצוי מאוד לבקר בשכונה לה בוקה, גני פלרמו, בטיילת המרהיבה של העיר ובשכונת סן טלמו. מחוץ לבואנוס איירס, מומלץ לבקר בברילוצה, אחד המקומות היפים בעולם, שם ניתן למצוא הרים מושלגים ואגמים, וכן ליהנות משוקולדים ויין איכותי, מפלי האיגווסו בצד הארגנטינאי, וכן בארץ האש, בפטגוניה אזור הקרחונים הידוע.

צ'ילה – אף על פי שהיא נחשבת למדינה קטנה יותר, הרי שניתן ליהנות בה ממגוון רחב של שמורות טבע וביניהם שמורת טורס דל פיינה ומושבת הפינגווינים, כמו כן, ניתן לעשות טארקים בהרי האנדים.

פרו – כאן מומלץ להגיע לאתר מ'צאו פ'יצו שמציג את התרבות של אנשי האינקה, קוסקו עם המבצרים, אתרי המרחצאות וכן ניתן לערוך טארק במקום, מומלץ להגיע לפוארטו מולדנדו וליהנות משהות בג'ונגל כולל שייט באמזונס, וכן מומלץ לשהות בעיר הבירה לימה שמציעה מבנים ארכיטקטוניים מרהיבים מתקופות שונות. קולמוביה – אף על פי שהמדינה התמודדה במשך שנים ארוכות עם מלחמות אזרחים ואירועים אחרים, עדיין היא נחשבת למוקד משיכה בקרב לא מעט תיירים, בוודאי צעירים, ועל כן, אנחנו ממליצים גם לכם להגיע לבוגוטה הבירה, מדיין העיר בה תוכלו ליהנות ממגוון של מקומות בילוי  וכן קרטחנה, שם תיהנו מחופים מרהיבים, כולל אפשרות לעשות קורס צלילה ביום ולבלות במיטב המועדונים בשעות הערב. גם בקולומביה תוכלו ליהנות משורה של שמורות טבע לטיולי יום או מעבר לכך.