טיסות לדרום אמריקה השוואת מחירים בין חברות התעופה

היום בניגוד לעבר, כשאנחנו רוצים לטוס אל יעד מסוים, עומדות בפנינו לא מעט אופציות. אלה נובעות מכך, שיותר ויותר חברות פתחו קווים אשר מאפשרים לנו להגיע מישראל אל יעדים שונים ברחבי העולם, וכן בזכות העובדה שכיום אנחנו יכולים למצוא מסלולים ייחודים, בין אם מדובר בטיסות ישירות ובין אם מדובר בטיסות המשך, כלומר טיסות עם עצירה.

מן הסתם, אם אנחנו מתכננים טיול בדרום אמריקה, אז הדבר הראשון שנעשה, הדבר הראשון שנבחן, זה עלות כרטיסי טיסה. לפני כן, אנחנו צריכים להחליט איך בדיוק אנחנו רוצים לטוס ומה בדיוק אנחנו אמורים לבחון.

מה האופציות שעומדות לפנינו

כאמור, יש אופציה לטוס אל דרום אמריקה באופן ישיר, אל יעד מסוים ומשם אנחנו יכולים להמשיך אל מקומות נוספים באמצעות טיסות, אוטובוסים או רכבות. יש לנו אפשרות לטוס דרך מדינות שונות, בין אם זה באירופה ובין אם זה אפילו בדרום אמריקה (נניח עד ברזיל וממשיכים משם לארגנטינה).

כמו כן, רצוי לבדוק אופציה של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה השוואת מחירים עלולה לגלות לנו, שהסיכום הכללי של עלות טיול כזה איננו עולה על עלות טיול עצמאי, ואולי זה אפילו ישתלם לנו יותר.

מעבר לשאלת האופציות, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה אנחנו מחפשים, כלומר, באיזו תקופה אנחנו רוצים לטוס, לכמה זמן, איזה סוג כרטיס אנחנו רוצים לקנות ועוד.

לפני שנציג בפניכם השוואה קצרה, חשוב להדגיש, מומלץ לבדוק מחירים לאורך זמן וכן להזמין כרטיס מספר שבועות או חודשים מראש, על מנת לא להיתקע בלי כרטיס או מבלי שתצטרכו לשלם מחיר גבוה. לשמחתנו, היום יש לא מעט אפשרויות בעזרתן אפשר לערוך השוואת מחירים בצורה נוחה וזמינה.

כמה עולות טיסות לדרום אמריקה

אנחנו נבחר מספר יעדים בולטים ועל פיהם אנחנו נציג טווחים של מחירים בשביל שתוכלו לקבל תמונה שתעזור לכם להחליט.

בואנוס איירס – טיסה עם עצירה דרך הולנד, איטליה, ספרד, צרפת, גרמניה – נעה בין 550 ל-1000 דולר. זה תלוי בחברה (החברות שבחנו הן אלאיטליה, KLM, אייר פראנס, לופטנזה ואייר אירופה)

ריו דה ז'נארו – טיסה עם עצירה דרך פורטוגל, איטליה, הולנד, צרפת, גרמניה, נעה בטווח מחירים של 650-1000 דולר. זה תלוי בחברות (החברות שנבחנו הן , טאפ פורטוגל, אלאיטליה, KLM, אייר פראנס, לופטנזה).

לימה – טיסה עם עצירה דרך איטליה, הולנד, ספרד נעה בטווח מחירים של 650-1000 דולר. זה תלוי בחברות (החברות שנבחנו הן  אל על, KLM, איבריה, אייר פראנס, אייר אירופה).

סאו פאולו – טיסה עם עצירה דרך איטליה, הולנד, ספרד, פורטוגל נעה בטווח מחירים של 700-1100 דולר. זה תלוי בחברות (החברות שנבחנו הן  טאפ פורטוגול, KLM, איבריה, אייר פראנס, אל איטליה)

חשוב להדגיש, לכל יעד שאנחנו רוצים להגיע, אפשר למצוא טיסות גם עם שתי עצירות, מה שיכול לשנות כמובן את המחיר וכן, לכל יעד בדרום אמריקה אליו אנחנו שואפים להגיע, יש אפשרות לנחות ביעד מסוים ולהגיע אליו באמצעות טיסה פנימית אשר את הכרטיסים עבורה ניתן להזמין כבר מהארץ, באמצעות סוכנות נסיעות או באופן עצמאי.