יעדים בדרום אמריקה – 6 המקומות שאסור לכם לפספס

כשאנחנו מתכננים טיול במדינה מסוימת, אז מן הסתם, אנחנו בוחרים לנסוע אל מקום מרכזי באותה מדינה, אנחנו בוחרים לבקר ביעדים שנחשבים אטרקטיביים, יעדים מומלצים, כאלה שאי אפשר לדלג עליהם, אפילו אם אנחנו מחפשים אך ורק יעדים ואתרים לא תיירותיים, עדיין, יש מקומות בהם אי אפשר שלא לבקר.

אחת כמה וכמה, נכון הדבר כשאנחנו עוסקים במהלך תכנון טיול לדרום אמריקה. כאן מדובר כבר על קובץ של מקומות ויעדים שאנחנו לא יכולים לפספס. אם כבר להיפך, אנחנו נצטרך במקרים רבים, בגלל מגבלות של זמן, תקציב, ניידות, לוותר על חלק מהמקומות ולבחור אך ורק באתרים ויעדים שאנחנו באמת יכולים להגיע אליהם. לשמחתנו, יש לנו היצע מספיק גדול לשם כך, החוכמה היא לדעת כיצד לבחור יעדים שבלעדיהם, שום טיול לדרום אמריקה לא נחשב "מלא ושלם".

לפני שנציג דוגמאות לשישה יעדים חשובים, כאלה שאסור לפספס, יש להדגיש, אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד אנשים שערכו טיולים בעבר או מאמרים על טיול לדרום אמריקה המלצות וחוויות ממקומות שונים. מומלץ להיעזר בהם, בין אם זה על מנת שנוכל להתרשם, בין אם זה על מנת שנוכל להחליט מה מתאים לנו יותר וכמובן, בשביל שנוכל בסופו של דבר, לתעדף את המקומות, ולראות איפה נכון לבקר ועל איזה יעדים אנחנו יכולים לוותר.

שישה יעדים בדרום אמריקה שאסור לנו לפספס

בר'ילוצה – כל מי שמגיע לארגנטינה, יודע שטיול במדינה איננו יכול להיות שלם מבלי להגיע לעיירת נופש הייחודית הזאת אשר נמצאת במערב המדינה, קרוב מאוד לגבול עם צ'ילה. מדובר על עיירה שנמצאת בלב הרים ואגמים, מכאן אפשר לצאת אל מגוון רחב של טארקים וטיולים בשטח, ניתן ליהנות מבשרים ויין ברמה גבוהה, ומאינספור חנויות שוקולדים שלא תישכחו אף פעם.

שכונת לה בוקה – עוד מקום שאי אפשר ואסור לפספס בארגטינה, זו שכונת לה בוקה בבואנוס איירס. מדובר באחת השכונות הציוריות ביותר שיש, אשר במרכזה עומד מגרש של קבוצה בוקה ג'וינריוס האגדית. בשכונה אפשר למצוא שוק ססגנוני, בארים, בתי קפה, וקירות מכוסים בגרפיטי עם ציורים מיוחדים ומרשימים.

קופאקבנה  – קפצנו לברזיל, ואם ברזיל אז ריו ואם מגיעים לריו, אי אפשר שלא להגיע לחופים המרהיבים ובפרט לקופבאקבנה, מה שנחשב לאחד החופים היפים בעולם. כאן תוכלו למצוא הכל מהכל, ותהיו בטוחים שלא תרצו לחזור מכאן אף פעם.

אמזונס – אומנם זה יעד מאוד גדול ורחב, אך אם אתם מגיעים לברזיל ואתם אוהבים טבע, אז טיול בג'ונגל זו חוויה ייחודית, כאן תוכלו לראות אינספור תופעות ייחודיות, צבעים, חיות ומה לא.

מ'אצו פיצ'ו – בדרך כלל פרו לא משמשת כיעד תיירותי בפני עצמו, אלא עבור צעירים ומבוגרים שרוצים להגיע למקום אחד ספציפי. מ'צו פיצו. אתר ענק, שכולל עתיקות אשר מלמדים על תרבות האינקה. לא סתם מדובר באחד האתרים הפופולאריים ביותר בדרום אמריקה.

שמורת טורס דל פיינה– עוד אתר שנכנס מאוד פופולארי ונפוץ, היא השמורה שנמצאת בצ'ילה ונחשבת ליהלום שלה. מדובר על שמורת טבע ענקית, שמציעה מגוון רחב של זנים ודוגמאות מהחי והצומח. ניתן לערוך כאן ביקורים בני יום וכן מעבר לכך.

כיצד יוצרים רשימה של יעדים ומה אנחנו צריכים לבחון לגבי מקום

על מנת לבחור את היעדים בהם נבקר, חשוב שנשים לב למספר נקודות:

ראשית, מה תנאי מזג האוויר בכל אחד מהיעדים בתקופה בה אנחנו מתכוונים לבקר.

שנית, איך הם משתלבים במסלול הטיול שלנו.

שלישית, עד כל יעד ויעד באמת מעניין אותנו באופן אישי.